mandag 5. februar 2018

Nytt DT medlem :-)


Vi har fått et nytt Design Team-medlem, og er veldig glade for å få med oss Randi Thorsen på laget vårt :-) Hun er sporty og stiller opp med en gang, og første innlegg fra henne kommer allerede i morgen. Her kommer en liten presentasjon av Randi.





Jeg heter Randi Thorsen og kommer fra byen midt i Norge, Mosjøen. 
Her bor jeg i utkanten av byen sammen med min mann, sønn og 2 katter. 
Jeg har drevet med scrapping i en del år nå, tenker det dreier seg om en 10 – 12 år.
Jeg er glad i å lage albumer, kort, LO’er og andre papirprosjekt. Jeg liker å lage i forskjellige stilarter, shabby chic, CAS, osv. Alltid spennende å prøve noe nytt, selv om ikke resultatet blir så bra bestandig….
Inspirasjonen henter jeg over alt, både ute og inne, og ikke minst på nett. 

Jeg er veldig glad for å få være her på teamet hos Kort og Godt, og håper jeg kan bidra med å inspirere dere.


Ingen kommentarer: