tirsdag 13. februar 2018

Konfirmantkort med ny stempel/die-plate



Da var blogguken min her igjen. Siden sist har det jo kommet masse flotte nyheter, og jeg vil fortsette å vise Dere noe av det. Starter uken min med et konfirmantkort. Her har jeg brukt ett av de nye die og stempelsettene Så suverent enkelt å stemple motivet; og stanse ut med dies som hører til. Enklere kan det ikke bli, og jeg jubler over disse.





Blomstrene har jeg stanset ut med dies, og satt sammen, og brukt blomsterfrø i midten. Kort & Godt har et stort utvalg ulike farger på frøene, og er flotte om man lager mye blomster selv. Har brukt stempel fra en av de nye stempelplatene til konfirmant.


Målene på korter er 22x14cm. Og alle produktene er å finne hos Kort & Godt.




Produkter fra Kort & Godt:


Mønsterpapir:

Dies:

Stempel:

Div pynt:





Ingen kommentarer: