torsdag 18. mai 2017

Råååååsa gratulerer


På dette kortet har jeg bruk motivstemplet på en litt annen måte enn det kanskje var tenkt. Det er nemlig på ei bryllupsplate sammen med bryllupstekster, men jeg har valgt å fargelegge det og bruke det i en litt annen sammenheng. Motivet er fargelagt med såkalt "no lines"-teknikk, slik at strekene i det opprinnelig stemplet ikke vises etter at det er fargelagt. Dermed står man litt friere til hvordan det faktisk blir utseende til slutt.
Jeg har fargelagt det med Copic Markers. For flere detaljer rundt dette, kan dere ta en titt i bloggen min, der vil jeg skrive fargekombinasjoner ol.


Da jeg startet på dette kortet hadde jeg ikke noen klar formening om dette skulle bli et konfirmasjonskort eller et bursdagskort, og slik det ble til slutt er den saken egenlig fortsatt uavklart. Slik jeg ser det, kan det brukes både til bursdag og til konfirmasjon.


Innsiden er som vanlig pyntet helt enkelt med skrivefelt på høyre side.


Her er en oversikt over produktene jeg har brukt på dette kortet:

Ark:

Dies:

Stempler:

Pynt:

1 kommentar:

Dorte sa...

Flot og dramatisk farvekombination...lækkert kort,
klem Dorte