søndag 26. mars 2017

Nytt medlem i vårt Design Team, velkommen til Kristina Røst!

Det er med stor glede vi denne og neste uke kan ønske velkommen to nye medlemmer på vårt Design Team. Førstemann ut er Kristina Røst, det er sikkert flere av dere som kjenner til henne fra før. Hun har skrevet en liten presentasjon av seg selv som dere kan lese her:


Hei!
 
Jeg heter Kristina og er en 76-modell som nylig har flyttet fra Stavanger til Tønsberg etter 17 år (!) på vestlandet. Men for å gjøre det enda mer komplisert, er jeg opprinnelig nordlending. Jeg bor sammen med min samboer og hunden vår, Marco.

Papirhobbyen oppdaget jeg i 2008 da jeg deltok på et julekortkurs i Stavanger. De første årene laget jeg stort sett bare julekort, og noen få burdagskort, men i 2012 kjøpe jeg min kjære Big Shot og forelsket meg helt i denne hobbyen. Og siden det har det bare tatt mer og mer av. Jeg vet ikke om jeg har noen spesiell stil, jeg varierer veldig og liker å prøve ut nye ting. Jeg lager for det meste kort i ulike varianter, og gjerne med ulike bretteteknikker, men jeg liker også godt å lage eller dekorere esker, eller alterere ting.

Da jeg ble spurt om å være med i designteamet til selveste Kort og Godt, ble jeg overlykkelig og gleder meg kjempemasse til å ta fatt på denne oppgaven. Jeg håper jeg kan inspirere noen av dere.


Hilsen Kristina
 
 


Ingen kommentarer: