lørdag 11. juni 2016

Kjære Brudepar #3


Da var det dag 3, og klart for det tredje bryllupskortet!



Og i dag har jeg virkelig fråtset i masse pynt og stæsj!
Skikkelig shabby chic (Håper jeg!) og her har jeg virkelig kost meg med å pynte :)


Nydelige dekorhjertet med skygge, med massevis av pynt på seg :)


Nydelige pyntestrå med krystaller.
Og bladene elsker jeg! Genialt att det er mange på samme dies,
så trenger man bare å kutte en gang ;)


Kjære brudepar :)


Er ikke dette båndet bare nydelig?!


Valgte å bruke småordene på stempelplaten,
synes de måtte få skinne litt også :)



Ha en flott lørdag,
og helg :)
Klem fra Maya


Kort & Godt Produkter;

Papirer;

Stempler;

Dies;

Bånd/Blonder;

Blomster;

Annet;






2 kommentarer:

Cathrine sa...

Så nydelig😍 Nå fikk jeg stor inspirasjon til bryllupskortet jeg skal lage. En fryd å se alt det vakre dere lager!

Karina sa...

Helt utrolig nydelige kort. Tar du bestillinger ? Veldig fin og informativ blogg også.