mandag 16. mai 2016

Kort til ei fotballjente



Denne uken vil jeg inspirere dere med noen av forrige ukes maraton-produksjon av konfirmantkort. Bestillingene var mange, og nå er jeg endelig ferdig med denne sesongens konfirmantkort. Ekstra gledelig var det at de nye mønsterarkene fra Kort & Godt dukket opp. Så dette kortet er laget med noen av disse nye arkene, og ikke minst en hel del stilige dies!!


Kort & Godt har en kjempe-stilig dies av en fotballjente. Utrolig tøff å bruke til en konfirmant som spiller fotball. Ekstra gøy at det er blitt laget en til jente også. Her har jeg stanset ut både gratulerer,kjære konfirmant og fotballjenta i mosegummi, noe som gir litt ekstra dimensjon. Tekst-strimlene er tekststempel fra Kort & Godt, som jeg har stemplet og klippet opp i remser.




Baksiden av kortet har jeg bygget opp i stil med framsiden. Har brukt oval dies med søm-mønster, og stanset ut tag, som jeg har stemplet en hilsen til konfirmanten. Kortet er merket med "håndlaget av", ved hjelp av en av de stilige stemplene hvor man kan fylle inn sitt eget navn.



Produkter fra Kort & Godt som er brukt:


Mønsterark:
Papir BW-Fotball

Dies:

Stempel:

Ingen kommentarer: