onsdag 27. april 2016

Lommebokkort til konfirmant

God morgen alle sammen og håper dere har hatt en fin onsdag så langt. Det er litt ekstra kjekt at det er jeg som har ansvar på Kort & Godt-bloggen i dag. Jeg har jo bursdag i tillegg. Så har jeg  surret sammen dagene, jeg var sikker på at det var mandag i går, derfor kommer innlegget en dag sent :-) 

Jeg har laget et lommebokkort til en konfirmant i dag. Dette er en liten smakebit på hva som kommer i morgen, for hvem har lyst å lære seg å lage en slik en?? :-) Tutorial med bilder kommer i morgen på bloggen. 
Lommeboken er festet med borrelås og jeg har kun brukt dies til å dekorere. "Konfirmant"-diesen er helt ny, skikkelig røff font, som passer fint til gutter og jenter. Tannhjul og små stjerner i forskjellige farger og vips så kan lommeboken fylles med penger, gavekort eller en liten tag. Så er hele kortet til konfirmanten ferdig. 

Her er produktlisten min fra Kort & Godt: 

Papir Konfirmant gutt3 4091

Papir Konfirmant Turkis 

Ingen kommentarer: