tirsdag 7. juli 2015

Bryllupskort og ny stempelplate

Nå begynner det å komme inn nyheter av både stempler og dies, hos Kort & Godt Hobby. Så denne uken vil jeg gi Dere en liten sniktitt, og inspirere Dere ved å ta i bruk noen av nyhetene.




Siden det er sommertid, og høysesong for bryllup, starter jeg uken med et bryllupskort. Valgte meg ut fargerike ark i lilla, og brukte masse blomster. Passer perfekt til en sommer-feiring! Jeg er glad i å bruke vintage-bilder, men denne gangen syntes jeg det ble flott å ta i bruk resin-ramme med engel, og litt ekstra blomsterpynt.

Første nyhet ut, er en ny stempelplate til Bryllup. Flotte tekster med enkel font, og et nydelig hjerte-stempel. Den har enda ikke kommet i butikk, men blir nok å finne om ikke så lenge.



Vimpelen på framsiden er laget med nok en nyhet, og det er en vimpel-dies. Det gjør det enkelt å lage flotte vimpler, men kan også brukes som pynt. Denne er allerede på vei ut i butikkene.


De små tekstremsene på første side, har jeg stemplet og klippet opp. Vimpelen er laget med vimpel-diesen. Her har jeg tatt i bruk begge vimplene, slik at den ene ble brukt som skygge. På baksiden har jeg brukt hjerte-stempelet rett på mønsterarket. Flott stempel, som hadde gjort seg like fint på framsiden. 





Produkter fra Kort & Godt

Papir:

Blomster:

Resin:

Stempel:
  Stempel M-300

Dies:

Div pynt:

1 kommentar:

EllenFossli sa...

Nydelig nydelig kort i herlig farge <3 , nydelige detaljer! Digger måten rammen og englen er brukt <3 , og ikke minst DEN stempelplaten må komme fort hjem til meg :) !