torsdag 9. juli 2015

Babykort med nye stempler og dies

 Denne uken tar jeg dere med på en sniktitt av nyheter innen stempler og dies. Stemplene er rett rundt hjørnet, mens dies er allerede på vei ut i butikk.




Idag vil jeg inspirere Dere med et kort til en ny verdensborger, en liten jentebaby. Her har jeg tatt i bruk en ny stempelplate til baby, og en ny dies med flotte sommerfugler i 6 ulike størrelser.






Denne gangen har jeg valgt et av tekststemplene som hovedmotiv. Har tatt i bruk 3D limputer mellom teksten og kakeservietten. Dette fremhever teksten, og gir kortet litt mer liv, så det ikke blir så flatt. Som pynt har jeg valgt å bruke sommerfugler stanset med den nye diesen. Flott å legge de ulike størrelsene lag på lag, og i ulike farger. De små tekstremesene er stemplet, og klippet opp. Baksiden har jeg bygget opp helt lik som framsiden, men valgt meg et av de andre vakre tekstene på stempelplaten.





Produkter fra Kort & Godt


Papir:

Stempel:
      Stempel M-281

Dies:

Blonde/Bånd:

Div pynt:
106963 Perler halve 2,5mm hvit
106961 Perler halve 2mm hvit

Limprodukter:


1 kommentar:

EllenFossli sa...

Så utrolig nydelig <3 Fikk denne sommerfugldiesen i går <3 Men,det stempelbrettet var fantastisk fint, vet det noe om når dette kommer i butikker :) ?